Każdy, chociaż raz w życiu, poszukiwał usług profesjonalisty w internecie. I nierzadko zdarzało się tak, że słowa napisane na jego stronie, nie znajdywały pokrycia w opiniach wystawionych mu przez klientów. Bez trudu jest bowiem ułożyć właściwe hasło reklamowe, bądź nazwać się fachowcem i specjalistą. Trudniej natomiast jest świadczyć usługi tak, żeby rzeczywiście były odzwierciedleniem napisanych słów. Tego rodzaju rozbieżności sprawiają, że rośnie potrzeba tworzenia stron internetowych, typu blog, gdzie można swoim doświadczeniem ze współpracy z specjalistami się wymieniać. Taki portal internetowy, gdzie można znaleźć nie tylko fachowca, ale także właśnie opinie na jego temat, jest bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem.
W dobie, gdy internet łączy ludzi, warto wykorzystać jego potencjał. I dotyczy to także szeroko pojętej reklamy. Czasem jest tak, że w okolicy działa jakiś dobry fachowiec, a człowiek nie ma o nim pojęcia. Dlaczego? Ponieważ nie spotkał się z jego przedsiębiorstwem, a tym bardziej nie miał możliwości skorzystać z jego usług. Tymczasem pojawienie się takiego profesjonalisty w sieci, to wyjście właściwe i dla niego samego i dla jego potencjalnych klientów. Naturalnie pojawienie to można łączyć z powstaniem strony internetowej firmy. Ale ona wcale nie musi być w sieci dobrze widoczna. O wiele lepszą widoczność umożliwić może swoisty katalog firm, czego przykładem może być portal InServis. Z jednej strony umożliwia on zareklamowanie swoich usług profesjonaliście. Z drugiej pomaga osobom szukającym fachowców. Jest jakby pośrednikiem, który tworzy przestrzeń doskonałą do nawiązania współpracy. Co więcej, tego typu portal internetowy nie koncentruje się tylko na reklamie. Jego ważną częścią jest blog, który pozwala wymieniać się rożnymi opiniami i doświadczeniami. Jest to też przestrzeń, w której danemu profesjonaliście można wystawić swoistą ocenę za jakość oznaczanych usług.
InServis podobnie jak inne tego typu serwisy, to miejsce, gdzie spotykają się firmy i klienci. Jedni przedstawiają tu swoje usługi, drudzy swoje potrzeby z nimi związane. A to wszystko w bardzo przyjaznej oraz kulturalnej atmosferze. I tak właśnie powinna rozwijać się polska gospodarka. Tak powinny wyglądać międzyludzkie stosunki na co dzień.